Is fotograferen je hobby?
En wil je jouw foto’s graag delen met  andere hobbyisten?
Dan is fotoclub Zuyderlicht beslist iets voor jou.

Wij komen iedere eerste maandag van de maand bij elkaar in een zaaltje van hotel Amicitia in Hoensbroek op de Markt.  Daar bespreken wij  onze foto’s met als leidraad de richtlijnen van de fotobond.

Altijd positief kritisch, met respect voor de maker van de foto.

Aspirant- leden nodigen wij uit om gedurende 3 maanden onze foto-bespreekavonden te komen bezoeken en eigen foto's te laten zien. Na deze periode nemen we gezamenlijk een besluit of je wel of niet lid wordt. Als nieuw lid kun je een clublid als begeleider krijgen die je wegwijs maakt en ondersteunt bij alle vragen. Ook over cameragebruik en eventuele nabewerking van de foto’s.  Het lidmaatschap bedraagt € 65,00 per half jaar.

Eens in de twee jaar houden wij een expositie. Wij zijn lid van de Fotobond en doen regelmatig mee met de activiteiten die door de Fotobond worden georganiseerd. Naast onze foto-bespreekavonden organiseren we gezamenlijke fotografie uitstapjes en zgn alternatieve avonden waarin we o.a. wat dieper ingaan op techniek.

Wij zijn een kleine club waarbij de leden aandacht hebben voor elkaar en er ruimte is om je eigen fotografiestijl te ontwikkelen. Of je voorkeur nu ligt bij reisfoto’s of landschap-, straat-, portret fotografie, of het fotograferen van je (klein) kinderen.

Onze secretaris is te bereiken via info@fotoclub-zuyderlicht.nl